.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هديه سفير جديد تايلند به احمدي نژاد+عكس

به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور اسلامي ايران پيش از ظهر امروز (پنج‌شنبه) در ديدار سفير جديد تايلند با عميق و دوستانه ارزيابي كردن روابط دو كشور تصريح كرد: در روابط چند صد ساله ايران و تايلند هيچ نقطه منفي وجود ندارد و امروز نيز سطح روابط تهران و بانكوك بسيار مطلوب است و جمهوري اسلامي ايران بدون هيچ محدوديتي علاقمند به گسترش روابط دوجانبه به حداكثر سطح ممكن است.

احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: ايران و تايلند با هوشياري تمام، همه نقشه‌هايي را كه با نيت ضربه زدن به روابط دو كشور طراحي و اجرا مي‌شوند، شناسايي كرده و كنار مي‌زنند.

رييس‌جمهور تأكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران روابط با تايلند را به نفع دو كشور و ساير كشورهاي منطقه مي‌داند و اين روابط بر عليه هيچ كشور ديگري نيست.

سفير جديد تايلند نيز در اين ديدار با تقديم استوارنامه خود به دكتر احمدي‌نژاد به سابقه بيش از 400 ساله روابط دو كشور اشاره كرد و گفت: دولت تايلند بسيار مايل و مشتاق به گسترش روابط خود با جمهوري اسلامي ايران بويژه در عرصه‌هاي تجاري و توريسم است و گسترش روابط در اين عرصه‌ها را پايه‌اي براي تعميق دوستي، سعادت و رونق بيش از پيش دو كشور مي‌داند.

 

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.